Sztárkód–Joy Nail Challenge

Nos, nem így akartam megoldani, ahogy végül is megcsináltam, mert nem érzem igazán hasonlónak az újságban látotthoz, de most ezzel kell beérni.
DSCF1683
A Moyra metál lakkjai közül a 304-es ezüst lakkom használtam alapnak, most elsőnek próbáltam ki, pedig megvan már egy ideje. Egy rétegben tökéletesen fedett. A gyűrűs ujjamra két réteg Moyra 97 került.
DSCF1681
DSCF1682
DSCF1684
DSCF1685
DSCF1686
DSCF1691
Használt lakkok:
DSCF1688
Morya Metal effect 304
Moyra 97
DSCF1689
Olyan gyönyörűen törik meg a fény a 97-esen, csak kenésnél sajna nem egyenletesen oszlanak el a nagy csillámok, kicsit trükközni kell. Mosolyg arc
Közben egyébként rájöttem ám, hogy más, esetleg sötét alapot kellett volna felkennem, mert úgy a nagy, hatszögletű csillámok jobban érvényesültek volna, de sebaj.
Joy féle sztárkód:
DSCF1577

5 hozzászólás:

  1. nagyon szép :)
    és az a lakk tényleg csodaa :)

    VálaszTörlés
  2. szeretem ezt a moyrát... neked mennyi ideig maradnak meg azok a glitterek? vagy előbb lemosod, minthogy lejönne:)))

    VálaszTörlés
  3. Az a helyzet, hogy annyira gyorsan váltom manapság a lakkozásom, hogy idejük sincs megkopni. Viszont egy fedőlakk jobban fixálja az ilyen csillámos lakkokat, és sokáig bírják.

    VálaszTörlés
  4. Szépek a lakkozásaid, de engedj meg egy apró kritikát: egy kis körömágybőr feltolás-kaparás után sokkal szebb lenne.

    VálaszTörlés
  5. Szívesen veszek minden építő jellegű kritikát. :) Bevallom körömápolási ismereteim igen hiányosak, még van mit tanulnom, erre is oda fogok figyelni. ^^

    VálaszTörlés

Köszönöm a hozzászólásod! :)